mihald - 2008-06-08 22:25:04

1. Przeczytaj to: http://www.si-master.com/pl/pierwsze-kroki
2. [zmieniłem treść tego punktu] Rozważnie buduj obronę planetarną. Nie wszystko w zakładce 'Obrona' jest warte naszego zainteresowania. Przede wszystkim stawiaj działa interwałowe - są tanie i to najskuteczniejszy straszak dla atakujących. Zbuduj jeszcze kopuły osłonne. Oczywiście możesz swoje planety przekształcić w bunkry jednak pamiętaj - 100% pewności, że Twoja surówka jest bezpieczna dają tylko sf'y.
3. Na początku inwestuj w badania, które pozwolą budować transportery a potem transmitery, bo dzięki flocie transportowej będziesz mógł robić sf i prowadzić wymianę handlową.
4. Planuj sf'y, czyli idziesz spać o 23 a wstajesz o 7, to wyślij swoją flotę tak, żeby wróciła na 7 (+-20min). Zawsze kiedy nie ma Ciebie przy kompie to na ten czas wysyłasz flotę z surowcami na sf. Przeczytaj to: http://www.si-master.com/pl/bezpieczny-lot
5. Planuj urlop. W tryb urlopu przełączysz się dopiero wówczas jeżeli zakończysz wszystkie budowy, badania, loty i nikt akurat nie będzie Ciebie atakował czy też skanował. Urlop to min 2 dni, po których to Ty decydujesz kiedy zakończysz urlop. Na urlopie kopalnie pracują na 25% swojej mocy, wybuduj tyle magazynów, aby surowce wydobywały się przez cały czas Twojego urlopu.
6. Wyjście z urlopu. Długo urlopowałeś, magazyny są pełne, myślisz sobie 'fajnie jest' ale UWAGA!!! Najprawdopodobniej teraz nie dysponujesz wystarczająco dużą ilością transportowców aby w razie niebezpieczeństwa całą surówkę wysłać w kosmos na sf. Co gorsza Twoi wrogowie domyślają się tego. Spodziewaj się skanowania i szybkiego ataku.
7. Kolonizuj tylko te planety, które mają ponad 200 pól. Przeczytaj to: http://www.si-master.com/pl/kolonizacja.
8. Skolonizować możesz max 10 planet. Skolonizuj 8-9 planet. 1-2 planety zostaw sobie "na atak na wklejkę".
9. Szukaj farm. Na początek ogranicz się do "żółtych", w miarę jak będziesz się wzmacniał wybieraj słabszych graczy i FARM! W swoich poszukiwaniach nie ograniczaj się tylko do swojej galaktyki.
10. Jedno Centrum Badawcze na gracza. Pamiętaj, nie da się prowadzić badań na dwóch planetach jednocześnie.
11. Inwestuj w Bazy floty - to wynika z punktu '9'. Mocno rozbudowana Baza Floty to duża liczba punktów akcji i możliwość wysyłania dużej liczby misji na żółtków. Pamiętaj flota na farmingu = większy zysk.
12. Buduj teleporty na wyższym levelu niż są Tobie potrzebne
- można teleportować wtedy całą flotę na jedną kolonię jak jest taka potrzeba (np. obrona przed atakiem) a potem nawet ją jeszcze teleportować z powrotem tam gdzie była wcześniej.
- można w ten sposób zebrać surówkę z kilku kolonii na jedną i rozpocząć tam budowę.

GotLink.plStegna